איזה כיף! אירוע החתונה מתקרב ובא והגיע הזמן להדפיס את ההזמנות. מה חשוב לכתוב בהזמנה? מה אסור שתשכחו לציין?  הנה הדברים החשובים שצריך לכתוב בכל הזמנה לחתונה

הזמנה לחתונה

שליחת ההזמנה היא חלק מרגש מאוד בתכנון החתונה. ההזמנה צריכה להיות יפה ומעוצבת, אך כמובן גם אינפורמטיבית. לפעמים בגלל כל ההתרגשות וההכנות המרובות דברים יכולים להתפספס, לכן חשוב מאוד לשים לב כי אין פריטים שהושמטו מן ההזמנה ושכל המידע בה הוא נכון ומדויק.

מידע בהזמנה לחתונה

כמובן שחשוב לציין בעת כתיבת הזמנות לחתונה את תאריך האירוע ואת הכתובת המדויקת. אם מדובר באולם אירועים ציינו את שם האולם. אם המקום לא מוכר מומלץ להוסיף גם הנחיות לגבי ההגעה - מה לרשום בווייז או בג`י פי אס על מנת שלא יהיו אי הבנות או בלבולים. 

את שעת האירוע נהוג לכתוב באופן מפורט, כלומר לציין את השעה של כל חלק באירוע. חלוקה מומלצת היא לפי - קבלת פנים, חופה ומסיבה או ריקודים. 

הזמנה לחתונה לרוב תכיל גם את שמות הורי החתן והכלה, כל אחד מתחת לשם ילדו, וכמובן משפט מזמין עבור האורחים.

עיצוב הזמנה לחתונה

כאשר אתם מחפשים בית דפוס על מנת להדפיס את הזמנות החתונה, מומלץ לחפש מקום המתמחה בעיצוב והדפסת הזמנות לחתונות.

בית הדפוס ידע לעזור לכם בעיצוב הזמנה מושלמת, וכמובן להתאים מעטפות מדוייקות להזמנות. 

את ההזמנה ניתן לעצב כמובן לפי ההעדפה של החתן והכלה, וניתן להוסיף קישוטים ואלמנטים כגון טבעת אירוסין מעוצבת או חופה. 

כדאי לבחור במקום בו שמים דגש על עיצוב גרפי על מנת שכל אורח שיקבל מעטפה לחתונה יתרשם מיד. 

ההדפסה צריכה להיות ברמה גבוהה, על דף איכותי וללא כל פגם. שימו לב כי יש בקרת איכות על כל הזמנה והזמנה על מנת שכל אורח יקבל הזמנה מושלמת ואיכותית. 

חשבו מראש על סגנון העיצוב בו אתם מעוניינים, על גודל ההזמנה, על הרקע והצבע הדומיננטיים ועל כל ההעדפות שלכם על מנת שתהליך העיצוב יהיה כמה שיותר מהיר ואפקטיבי. 

שימו לב כי אתם מחשבים נכון את כמות ההזמנות שיש להדפיס, והוסיפו כמו הזמנות אקסטרא למקרה שחלק לא יהיו מתאימות לשליחה. 

כמובן שכדאי לשמור הזמנה או שתיים למזכרת, אל תשכחו בעת ההזמנה לקחת את זה בחשבון!

מזל טוב!

הדפסת הזמנות היא מרגשת מאוד ומדובר בחלק מאוד חשוב ומשמעותי. קחו אותו ברצינות וחשבו על כל האלמנטים שחשוב לכם לציין בהזמנה. כמובן שאין שום חובה ללכת על מבנה סטנדרטי של הזמנה וכדאי להוסיף פן אישי וייחודי להזמנה שלכם.

קחו את הזמו לתכנן מראש את העיצוב והגרפיקה ותתייעצו עם אנשי מקצוע מנוסים, שמבינים בהדפסת הזמנות לחתונות ויודעים מה עובד ומה לא. שיהיה במזל טוב!