תחום הדפוס וההדפסה מלווה אותנו בכל נושא או תחום אחר בחיים. אין כמעט חפץ או פריט שלא מעורבת בהם עבודת הדפסה כלשהי וכאשר מקדישים לכך מחשבה מעמיקה – מבינים כמה שינויים חלו בתחום בשנים האחרונות ואיך אט אט פוגשים אותו בכל מקום – גם בנושא של מתנות המוענקות לאורחים באירועים. שלבטח היה מרגש ומשמח כאחד.

כל מי שמוזמן לאירוע מכיר את הציפייה לקראת קבלת מתנה או שי קטן מידי מי שארגן את האירוע, או מידי זה שהאירוע התקיים לכבודו. מזכרת, פריט שימושי או כל פריט אחר שניתן כמתנה אך מופיע עליו מיתוג בצורת הדפסה של הודעת תודה או הערכה על ההגעה לאירוע, שמו של מי שהזמין וכמובן התאריך. כך יכול מקבל המתנה לדעת בדיוק מתי וממי הוא קיבל את המתנה ולהיזכר בשמחה ובערגה באירוע עצמו שלבטח היה מרגש ומשמח כאחד.

איך קשור נושא זה לעולם ההדפסות?

על מנת לבצע מיתוג בכמות גדולה של חפצים שאמורים להוות מתנות באירוע עבור אורחים – צריך להבין מעט על תחום ההדפסה. כמו תחומים רבים הקשורים לעולם התעשייה גם תחום הדפוס עבר שינויים לא פחות ממדהימים בשנים האחרונות, שינויים שהציבו אותו בחוד החנית של הטכנולוגיה החדישה ביותר. להלן רק חלק מדוגמאות למתנות שלא תהיינה מושלמות ללא הדפסה עליהן – הדפסה שהופכת אותן לייחודיות, מקוריות וכאלה שמהר מאד מעוררות ערך רגשי עמוק:

• פריטים שימושיים לבית – כלי מטבח ממותגים, מגבות מטבח עם הדפסה, שתילים בעלי גביע ייעודי לשימוש שעליו מופיעים הפרטים של האירוע, חוברות של ברכות שונות המיועדות לקהל שומר המצוות.

• חפצים המיועדים לשימוש במשרד – מטענים או גאדג`טים למחשב, אריזות ממותגות שבתוכן יש כלי כתיבה או ציוד משרדי ועוד.

• מתנות המתאימות לילדים – בחגים נהוג לחלק לילדים מתנות הקשורות לרוח החג. משלוחי מנות ממותגים ומודפסים בפורים, אריזות מיוחדות של מצות בפסח, בקבוקים עם ציורים של פרה או חלב בשבועות וכמובן שלל מתנות לקראת היציאה לחופש הגדול. 

• מתנות לעובדים – לפעמים אין צורך לחשוב על מתנה מוצלחת, שכן אם מדובר במתנה שמוענקת בתוך אריזה מיוחדת וממותגת – כזאת שהושקעה מחשבה רבה בעיצוב וההדפסה שלה – די בכך כדי להפוך את המתנה לאישית ומיוחדת, כזאת שכל עובד שמח לקבל, שמח לשמור בחיקו ולעשות בה שימוש מתי שרק יש לו צורך.

איך בוחרים את סוג ההדפסה?

כמו כל נושא מקצועי אחר – גם תחום ההדפסה הוא אחד התחומים המקצועיים שבהם חשוב מאד לקבל ייעוץ, סיוע והמלצות מאנשי מקצוע שמבינים את התחום וממש חיים אותו על בסיס יומיומי. יש כיום סוגים שונים של מכשור או מדפסות ויש חשיבות גבוהה לבחירה נכונה גם של טכניקת ההדפסה וגם של הצבעים או הדיו שבעזרתם תבוצע העבודה. כאשר מתייעצים עם אנשי מקצוע שמבינים היטב בתחום – אפשר לקבל מהם עצות ששוות זהב ותעשנה את ההבדל בין מתנה אמיתית ומלאת ערך – לבין פריט שמהר מאד יישכח מהתודעה.

מתי כדאי לחשוב על הענקת מתנות מודפסות?

כיום אין שום בעיה לחשוב על מצב או סיטואציה ופשוט להעניק מתנה או שי – אירוע משפחתי, מפגש חברתי, יום גיבוש של מקום עבודה או מסיבת סיום של גן ילדים או כיתה. כל מתנה תתקבל בשמחה ובאהבה והמיתוג המודפס יהפוך את המתנה לאישית, למזכרת של ממש שמי שקיבל אותה לידיו לא ימהר לוותר עליה אלא להיפך - הוא ירצה לשמור עליה כמה שאפשר כדי עם חלוף הזמן להיזכר באירוע ששם היא ניתנה לו ולהעלות את הזיכרונות שיבואו עם המתנה.