הזמנות ליום הולדת עבור בנות נועדו בראש ובראשונה לשמח את לבה של הבת שלכם.

אם גם אתם החלטתם להרים לבתכם הפקה במועדון גדול או אפילו להזמין לביתכם או למבנה אחר – את החברים שלה לספסל הלימודים ומהחוגים אליה היא הולכת – בתפוצה רחבה, תצטרכו הזמנות שיזכירו ליתר המוזמנים שיש אירוע. ככל שהקהל רב יותר הצורך בכך הוא אקוטי יותר. ניתן לבחור מבין שלל דוגמאות של עיצוב הזמנות ליום הולדת בנות או לבוא עם דוגמה משלכם מטעם מעצב חיצוני. ניתן לבחור גדלים שונים בהם יודפסו ההזמנות.


לעיצוב הזמנות ליום הולדת

משמעות הגרפיקה שעל ההזמנה

לבת שלכם וגם לדפסים בבית הדפוס יש חשיבות מכרעת לגרפיקה של ההזמנות. לבנות משנה מאד העיצוב היפה והמלכותי, אולם אל תחשבו לרגע שבבית הדפוס זה לא חשוב להם, אבל עליהם לקחת אילוצים נוספים כמו רזולוציה, צפיפות, ומקום לקטום שוליים. מבלי שאלו קיימים – יצטרך המעצב או איש המחשוב של בית הדפוס לעשות שיפוצים ביחס הגדלים בקובץ שסיפקתם לנו לפני שהוא יישלח להדפסה בדיגיטציה.


הזמנות ליום הולדת בנות

הזמנות בגודל מסוים: כיצד לבחור נכון?

ככל שתתכננו לשים יותר מלל בהזמנה כך היא תלך ותיעשה יותר גדולה. אם ידוע לכם הגודל המבוקש, ותכננתם את מבנה ההזמנה – אל תתקשרו עדיין לגרפיקאי שלכם. ודאו עם בית הדפוס האם הוא עוסק בהדפסת בגודל שביקשתם, ואם כן – בקשו ממנו הנחיות לגרפיקאי שלכם באלו ממדים עליו לעצב את האורך והרוחב של הדיוקן.

כבר אירעו מקרים בעבר שללקוחות נחתכה ההזמנה כי הם לא עשו מספיק שעורי בית בנושא. לכן, עבודה עם מעצב מטעמנו היא הכי בטוחה ומסונכרנת פיקס עם צוות ההדפסה.

ומה לגבי הזמנות ליום הולדת בנים?

הזמנות יום הולדת בנים יכולים להכיל גאדג`טים מגניבים המאפשרים להתאים את עצמם בדיוק לאווירת המסיבה ולנושא שלה.

הזמנות מעוצבות לבנים מכילים גם עיצוב כדורגל, עיצוב כדורסל וכדומה, אתם מוזמנים להכין את ההזמנה שלכם בעצמכם.


במידה ואתם חוגגים לבתכם בת מצווה -  לחצו כאן למעבר לקטלוג עיצובי הזמנות לבת מצווה