כבית עסק, אתם רוצים להפיץ את בשורתכם בצורה כמה שיותר נרחבת. למרות שלא מעט מהפרסום והשיווק שלכם מתבצעים על גבי הרשת הדיגיטלית, עדיין נעשה שימוש לא מבוטל בשלל מוצרים מודפסים. אז באילו מוצרים גם אתם יכולים לעשות שימוש?

לפני הכל: שלבו גם את מתקני התצוגה בבית העסק

אין באמת חשיבות לאופי העסק שלכם ולסחורה שאתם מוכרים: מתקני תצוגה הוכחו ככאלו הממנפים מכירות – כך שכדאי בהחלט לשלבם. איזו סחורה ניתן לשלב על המתקנים?

• פריטי לבוש שונים
• ממתקים ומוצרי מזון
• גאדג`טים ומכשירים סלולארים
• עלוני מידע במתקנים באזורי המתנה
• נרות ומפיצי ריח וכן הלאה...

לקוחות המגיעים אל בית העסק שלכם לא מבקשים לרכוש רק מוצר, אלא גם לרכוש חוויה. מתקני התצוגה משמשים כאמצעי לקידום מכירות, הם מעניקים מקום של כבוד לכל מוצר וגם הופכים אותו נגיש יותר.

כרטיסי הביקור שלכם – תעודת הזהות בפני הלקוחות

הדבר הבסיסי ביותר הוא כרטיסי ביקור. נהוג להמעיט מעט בחשיבותם בעידן הדיגיטלי בו חיים כיום, אך הם ממשיכים לעשות את העבודה. לאחר שמגיע אליכם לקוח, מתעניין במוצר או בשירות שלכם ומבקש לחזור אליכם עם תשובה – זהו הרגע להעניק לו כרטיס ביקור.

כרטיס שכזה צריך לכלול פרטים אינפורמטיביים בלבד:

• שם בית העסק (לוגו + סלוגן)
• כתובת מייל
• מספר טלפון
• כתובת בית העסק

מתקן תצוגה

מעטפות ממותגות – אמצעי שיווקי יעיל

לקוחות המבצעים אצלכם עסקה, וגם כאלו המגיעים לדרוש בהצעת מחיר, יכולים לקבל את הפרטים המלאים בתוך מעטפה ממותגת. זה לא שלא תוכלו להסתפק גם במעטפות לבנות-חלקות, אלא פשוט שמעטפה מודפסת גם מגלמת בתוכה יתרונות שיווקיים:

• אמעצי נוסף עליו ניתן להטמיע את המעטפת המיתוגית שלכם
• הופכים את הלקוח לחלק מכם ומעצימים את תחושת השייכות
• בידול בעולם תחרותי – אתם ממותגים, אחרים לא
• אתם משקפים את עצמכם כרציניים יותר וחזקים יותר

מגנטים ללקוחות – שי לכל מבקר

הלקוחות אוהבים מרצ`נדייז! עם זאת, אתם לא צריכים לצאת מחוץ לקופסא ובטח שלא להשקיע תקציבי עתק. כן תוכלו להעניק לכל הלקוחות שלכם – הקיימים וגם אלו הפוטנציאליים, מגנט שלכם. מעבר לכך שמדובר על פריט פרקטי שניתן להשמיש אותו, הרי שגם עליו ניתן להדפיס מסרים שיווקים:

• לוגו בית העסק שלכם
• הדפסת הסלוגן
• מסר שיווקי אחר לבחירתכם

רול אפ בבית העסק – עניינו את הלקוחות במוצרים החדשים!

כל אינטראקציה שירותית שלכם יכולה להפוך במהירות גם לאינטראקציה מכירתית. בפועל, אינכם צריכים לחכות ללקוח הבא שתשרתו בכדי לעניין אותו במוצר או בשירות חדש, אלא שניתן פשוט להציב רול אפ במיקומים אסטרטגים בבית העסק:

• במבואת הכניסה
• באזור קבלת הפנים
• סמוך לעמדות שירות

על הרול אפ ניתן לפרסם מוצר חדש, שירות מהפכני או הטבה למצטרפים חדשים. כך, הלקוחות שלכם זוכים לקבל את המידע הרלוונטי, ועם קבלת השירות מכם הם יזכו לקבל פרטים מלאים.