בשנים האחרונות מגנטים לאירועים הפכו למרכיב פופולרי יותר ויותר, ואף לחלק נכבד וחשוב בכל אירוע. כולם רוצים מזכרות מהאירוע ולכולם חשוב לחזור עם תמונות יפות שניתן להדביק על המקרר וגם לשמור על התמונות לאורך זמן.

גם לאורחים חשוב שהתמונות יחזיקו זמן רב ללא דהייה של צבע עם הזמן וגם לבעלי השמחה חשוב שהאורחים ייקחו עמם מתנה נחמדה של מגנט עם תמונה כמזכרת מהאירוע המרגש שלהם. חברת " איי – קופי" המובילה בתחום הדפוס וההדפסות מציעה שירות של מגנטים לאירועים, מגנט עם תמונה לכל אירוע בנוסף ניתן גם להזמין מגנטים עם ההזמנה של האירוע.

בזכות הטכנולוגיות החדישות אשר ברשות החברה והמכונות הטובות ביותר בתחום, ייצור המגנט נעשה ברמה הגבוהה ביותר עם חומרי הגלם הטובים שיש בשוק שמקנים תמונה איכותית, מדויקת וחדה אשר נשמרת לאורך זמן, איכויות אלה מבטיחות שהתמונה תישאר עם אותם צבעים ללא דהייה כתוצאה מהזמן החולף כמו שרואים לפעמים במגנטים רבים, המוצרים מודפסים באיכות גבוהה על נייר מיוחד ואיכותי. החברה דוגלת בשירות מסור ללא פשרות ולווי אישי של הלקוח בנושא העיצוב ובחירת המגנטים בהם יחפוץ. בנוסף להספקת האיכות החברה מבטיחה לספק סיוע וייעוץ לכל לקוח אשר יצטרך ייעוץ מקצועי והכוונה למגנט שהכי מתאים לדרישותיו.


מגנטים לאירועים

שירותי מגנטים לאירועים בחברת " איי – קופי"

ישנם מגוון מגנטים לאירועים עם שלל עיצובים ובגדלים שונים לבחירת הלקוח. החברה מספקת מספר שירותים ואפשרויות אשר ביניהם יוכל הלקוח לבחור בזו שהכי מתאימה ונוחה לו:

* ללקוח יש אפשרות לבחור ממגוון העיצובים שקיימים באתר לפי טעמו האישי, החברה מספקת עיצובים מגוונים ומקוריים שיכולים להתאים לכל טעם בעיצוב ההזמנה.

* אפשרות נוספת היא שהלקוח יעלה את הקובץ עם העיצוב הרצוי והחברה תספק לו את המגנט האיכותי והמהודר ביותר לאירוע שלו.

לקחת חלק מהחוויה של יצירת ההזמנה היא הרגשה שהינה חלק מהשירות של החברה אשר מעמידה בפני הלקוח אפשרויות רבות לבחירת הדרך והאמצעים לעיצוב ההזמנה לאירוע המיוחד, הזמנה ייחודית שתישאר גם למזכרת קטנה.