אלבום דיגיטלי מהווה פריצת דרך של ממש לעומת האלבום הסטנדרטי של פעם. פעם היה נהוג לשבת עם ערימת תמונות בגודל אחיד, ולהשחיל אותן אחת - אחת לכיסים המיוחדים של האלבום. דבר זה דרש סבלנות אין קץ ומיומנות השחלה שלא תקרע את כיס הניילון. בנוסף, היה צורך להוסיף בכתב יד קטן ליד כל תמונה מתי היא צולמה ובאיזה הקשר. כל העניין היה מייגע ולכן בדרך כלל נדחה עד אין סוף. היום בעידן המודרני החיים הפכו להיות הרבה יותר פשוטים, ללא צורך במוטוריקה עדינה וערימת תמונות ישנה שמחכה במגירה. היום ניתן לעצב לבד אלבום תמונות דיגיטלי בסגנון ועיצוב אישיים.

כיצד לעצב אלבום דיגיטלי

אתרי אינטרנט רבים מציעים לקהל הגולשים תוכנות עריכה שמאפשרות ליצור אלבום תמונות דיגיטלי. חלק מהאתרים דורשים את התקנת התוכנה על המחשב, בעוד באחרים ניתן לעצב גם ללא ההורדה. כל אחד יכול לעצב לעצמו אלבום דיגיטלי לפי ההעדפות האישיות שלו. ניתן לבחור רקע בצבעים שונים ובדוגמאות שונות.

כיום כבר אין צורך לכתוב בקטן ליד כל תמונה כמה מילים, התוכנה מאפשרת להוסיף מלל בכל גופן וגודל. השלב הראשון הוא לבחור את גודל האלבום ואת מספר העמודים, השלב הבא הוא לבחור את העיצוב והרקע הכלליים, והשלב האחרון הוא העלאת התמונות שרוצים לשלב באלבום.


אלבום דיגיטלי לרך

טיפים ועצות למתחילים

העלאת התמונות לאתר דומה להעלאת תמונות לעמוד הפייסבוק, זמן התהליך תלוי באיכות התמונה. ניתן לשחק עם גודל התמונות, למקם תמונות מוגדלות על כל עמוד או לחילופין למקם 3-2 תמונות סטנדרטיות על כל דף. עיצוב האלבום תלוי בדמיון וביכולת היצירתית, ניתן לבחור כיצד לערוך כל תמונה ומה המלל בצד. ניתן לערוך את השער של האלבום כמו כריכה של ספר עם תמונה גדולה מקדימה וכותרת משעשעת, ומאחור ניתן לכתוב תקציר קצר על האלבום, האנשים שמופיעים בו או כל דבר אחר שיתאים. ניתן לערוך את האלבום כעיתון כשכל עמוד מכיל ידיעות מרעישות עם התמונות מזירת האירוע. כאמור, יצירתיות וחוש הומור הם שם המשחק בעיצוב אלבום דיגיטלי ייחודי.

ב-iCOPY שמים דגש על הדפסה מהירה ואיכותית של כל האלבומים שנשלחים אלינו להדפסה. אין צורך בתוכנה כדי לערוך אלבום, רק צריך לבחור עיצוב ולהתחיל להנות.