כעסקים, אנחנו משקיעים תקציבים לא קטנים בכלל בפרסום על מנת למשוך קהל לקוחות רב יותר בתקווה להגדיל את הכנסותינו. לשמחתנו, כיום אנחנו יכולים להחדיר תכנים שיווקים ברחבי העסק שלנו באמצעות מתקני תצוגה שונים אשר מעבירים מסרים שיווקיים לקהל הלקוחות הנוכח אצלנו בעסק. מה האפשרויות העומדות בפנינו?

התצוגה הקלאסית – רול אפ

כאשר מדובר על מתקני תצוגה, נדמה שמתקן התצוגה השכיח ביותר והחביב ביותר על בעלי העסקים הוא הרול אפ. היעילות של הרול אפ הוכחה לא אחת כאשר היתרון הבולט ביותר היא היכולת לנייד את הרול אפ ממקום למקום ללא כל בעיה. המשמעות היא שנוכל לפרסם את העסק שלנו בתערוכות שונות, כנסים, מפגשים עם לקוחות או קולגות ואפילו להזיז אותו ברחבי העסק שלנו ממקום למקום לפני החלטתנו. יתרון נוסף ובולט הוא החיסכון במקום והיכולת שלנו לאחסן אותו מאחר והוא מתקפל ונפתח לפני הצורך. על הרול אפים נוכל להדפיס מבצעים שונים, שירותים שאנו מעניקים ואפילו המלצות מלקוחות אשר יקשטו את בית העסק שלנו.


רול אפ

מתקני פרסום אלקטרוניים

לאמצעים החזותיים ישנם כוח עצום ומשפיע על קהל הלקוחות שלנו ונדמה שהמסרים השיווקים אשר אנו מעבירים באמצעות אמצעים חזותיים הינם חזקים ויעילים יותר מאשר התכנים הכתובים. בדיוק מהסיבה הזו כדאי לשלב ברחבי העסק שלנו מתקני פרסום אלקטרוניים אשר מעניקים תחושה של עדכניות וקצב מהיר לקהל הלקוחות שלנו. לצד מתקני תצוגה סטנדרטיים אשר הכיתוב עליהם קבוע ומודפס מראש, נוכל לשלב גם את מתקני הפרסום האלקטרוניים דמויי המסך אשר המסרים בהם יכולים להשתנות לפי החלטתנו. מתקנים כאלו מושכים את העין ותשומת הלב ויוצרים עניין רב בקרב הלקוחות, כך שעליהם נוכל לפרסם את התכנים השיווקים שלנו.

דלפקים למתן שירות

בבתי עסק רבים ישנה חלוקה בין איזור מתן השירות ובין איזור המכירות. ידוע לנו שגם שיחה שירותית נוכל למנף לשיחה מכירתית שתניב לנו הכנסה נוספת לעסק שלנו. את הדלפק למתן השירות נוכל לעשות דרך שולחן וכסא בסגנון משרדי, אך גם נוכל לעשות בעזרת דלפק ייעודי המפרסם תכנים שיווקים הקשורים לעסק שלנו. מתקני תצוגה הם שטח פרסום לכל דבר, כך שאנו מפרסים את העסק שלנו ברחבי העסק שלנו ללא כל עלות על פרסום או שיווק לגורמים חיצוניים. את דלפק השירות נוכל לעצב באופן כזה אשר אכן יהיה בו נוח להעניק שירות ללקוחות שלנו, אך יחד עם זאת לקפל בתוכו מסרים שיווקים שונים.