אלבום לילד הוא אחד הפרויקטים הכי כיפים והכי מספקים לכל אימא. הרי כל אימא רוצה את הטוב ביותר עבור הילד שלה, לכן אין זה מין הנמנע שהאלבום יכלול את התצלומים הראשונים של התינוק שלה, ייעשה מתוך אהבה אמיתית. אימהות רבות רוצות להנציח את התחלת החיים של הילד שלהן, השלבים הראשונים של התינוק מהרגע שיצא לאוויר העולם ועד שהפך לילד עצמאי וגדול. אין ספק שהשנים הראשונות של הילד הן השנים הכי קסומות, בהן כל יום מביא איתו שינוי והתפתחות. התינוק גדל ומפתח אישיות ואופי משלו, ולכן מגיע לו תיעוד של הרגעים הקטנים והמאושרים האלו.

טיפים ליצירת אלבום מושקע במיוחד לילד

ראשית כל יש להחליט אם מדובר באלבום תמונות פיזי או באלבום תמונות דיגיטלי. יש משהו נוסטלגי בפיתוח תמונות והכנסתן הזהירה לכיסי האלבום. ניתן אף לקשט את האלבום במדבקות ולהדביק פתקים קטנים כדי ליצור מראה ייחודי. יחד עם זאת, הקלות והפשטות שבאלבום דיגיטלי כנראה יסחפו כל אימא. אתרי אינטרנט רבים מציעים תוכנות להכנה עצמית של אלבום אישי וייחודי. ניתן לבחור מתוך מגוון רחב של רקעים, פונטים וצבעים. פשטות הטכנולוגיה מאפשרת לכל אחת להכין אלבום מקורי עם סגנון אישי לילד שלה, מבלי להסתבך עם חיתוכי נייר וסימני דבק.

אלבום דיגיטלי לילד

אחד היתרונות הבולטים של אלבום לילד הוא היכולת לבחור צבעים שמחים ותמונות רקע ילדותיות וחמודות במיוחד. ניתן לבחור רקע עם דמויות מצוירות או לחילופין להכניס לאלבום צבעים, חיות או צורות, כל אחת ומה שמתאים לה. מומלץ להכין עמוד באלבום לכל דבר חדש שהתינוק לומד לעשות, למשל החיוך הראשון, ההתהפכות הראשונה, היום שבו התחיל התינוק לזחול וכדומה. בצורה כזאת אפשר להנציח את הרגעים הקטנים אך המשמעותיים ביותר בחיים.

מבחינת עיצוב האלבום, אורכו ומספר התמונות בכל עמוד - מדובר בהעדפה אישית בלבד. ניתן למקם תמונה ענקית בכל עמוד, או לצרף מספר תמונות השייכות לאותו הנושא. מומלץ מאוד לצרף מכתבים מקרובי משפחה, ברכות או זיכרונות. כדאי להוסיף לצד כל תמונה סיפורים מרגשים, שישמשו תזכורת לרגעים הנפלאים האלו שחולפים כה מהר.


אם אתם מתכננים ברית/ה בקרוב - לחצו כאן ליצירת הזמנה אונליין לברית או לבריתה