עולם השילוט הוא עולם שלם בפני עצמו ובו טמונות מבחר רב של אפשרויות. מבין מגוון האופציות והשירותים אותם נותנים בתי הדפוס וחברות שילוט, ניתן לראות מספר רב של שיטות ייחודיות אותן מתאימים לכל סוג הדפסה באשר הוא. לרוב חברות רגילות אינן מתעסקות עם נושא השילוט, מכיוון שהוא מורכב ודורש התעסקות רבה, כך שלטובת משימת זאת, מתגייסים משרדי פרסום אשר מנהלים את הכל הקשור לפרסום ומיתוג החברה ובין היתר גם דואגים לעצב שילוט מרשים שימשוך את עיניהם של העוברים ושבים.

סטנדרט חדשני בתחום השילוט

בעולם בו התחרות היא קשה ונראה כי כל חברת פרסום מעוניינת להמציא מחדש את הגלגל ולספק סטנדרט שונה מהמקובל, וזאת על ידי מגוון פיתוחים מרשימים וגיוס למשימה אנשי קריאייטיב מוכשרים לצד שיטות חדשניות בתחום הדפוס. אחת השיטות החדשניות בתחום השילוט הוא שלטים המובנים מאותיות בנויות מתלת מימד אשר משדרות יוקרה וייחודיות בכך שהן שונות מהסטנדרט המקובל. שיטה זאת לא בכדי הפכה לשם ודבר בתחום השילוט וניתן לראות כי הן נעשו פופולריות ומבוקשות בענף הפרסום.


שלטים בתלת מימד

אז מהם למעשה שלטים מאותיות בנויות תלת מימד?

בזכות טכנולוגיה מתקדמת ושימוש בחומרים מתקדמים, בתי דפוס וחברות המספקות שילוט מקצועי, יכולים להדפיס אותיות חתוכות בתלת מימד, כלומר אותיות בולטות בשילוט חוץ של בית עסק והן כשלטי פנים לקניונים, מוסדות ומשרדים. היתרונות הבולטים בשלטים אלו, שהאם מציגים מראה נקי ומרשים והם תופסים את העין למרחק רב וממיקומים שאינם קונבנציונאלי. כמו כן, שלטים אלו, ניתן לשלב תאורה פנימית או חיצונית על בסיס תאורת לד, ניאון או גופי תאורה חיצוניים במגוון רב של צבעים מרשימים התאימים לאופי פעילות ונראות העסק.

התאמה מושלמת לכל בית עסק

עם המבחר העשיר של הדוגמאות והחומרים השונים, ניתן להתאים את סוג השלט הרצוי, הן למטרות פרסום ומיתוג העסק בשלטי חוצות והן כשלט המוצב בפתח בית העסק. המגוון הרב מאפשר לחברות ועסקים למצוא כל עיצוב רצוי בצבעים וגימורים מרשימים, כך שאין צורך כלל וכלל להתפשר על נראות השלטים ומיתוג העסק.